יום ראשון, מאי 1

מאמרים אקדמיים מתורגמים

מסתבר שלא תמיד חייבים להזמין תרגום מיוחד ובתשלום (גבוה) בשביל לשים את ידינו על מאמרים אקדמיים מתורגמים לצרכי הלימודים שלנו. תרגום מאמרים הוא כיודע דבר בכלל לא זול ובטוח שהרבה מאיתנו היו שמחים לחסוך בעלויות הגבוהות האלו ולקבל לרשותנו מאמרים אקדמיים מתורגמים בחינם וללא תשלום או עם תשלום מינימלי. למזלנו יש כמה אפשרויות באינטנרט המציעות מאמרים אקדמיים מתורגמים ללא תשלום דרך חיפוש באינטנרט או דרך מאגר מאמרים אקדמיים.
אם ידוע לנו אילו מאמרים אקדמיים מתורגמים אנחנו מחפשים תמיד אפשר כמובן להתחיל בגוגל ולנסות את מזלנו. אחד הדרכים הטובות היא לחפש את שם המאמר ולמקד את החיפוש (חיפוש מתקדם) לאפשרויות של קבצי פי.די.אף או דוק בלבד, מה שעשוי להניב לנו את המאמר האקדמי המתורגם שאנחנו מחפשים במידה והוא אכן זמין ברשת.
אפשרות אחרת היא לחפש מאגר של מאמרים אקדמיים מתורגמים. מאגר מאמרים אקדמיים מתורגמים למשל ניתן למצוא כאן. הבעיה עם מאגרי מאמרים אקדמיים מתורגמים שכאלו היא שבדרך כלל הם מצומצמים ואקראיים למדי. אם אין לנו מאמר ספציפי שאנחנו מחפשים אלא רק חומר כללי שאותו נוכל להכניס לביביליוגרפיה שלנו מבלי שנצטרך לשבור את הראש על קריאת מאמרים אקדמיים באנגלית, זה פיתרון נוח למדי.
אם כלו כל הקיצין ואנחנו לא מוצאים מאמרים אקדמיים מתורגמים שמתאימים לצרכים שלנו, אין כנראה מנוס מלפנות בסופו של דבר אל תרגום מאמרים בתשלום. דרך טובה לחסוך בעלויות של תרגום מאמרים היא כמובן להתחלק בעלות עם עוד אנשים שגם הם זקוקים למאמרים מתורגמים, אך אם מדובר בעבודה אישית כמובן שהאופציה הזו היא לא רלוונטית ואנחנו נצטרך בלית ברירה או לשלם את המחיר המלא ולרוב הדי גבוה של תרגום מאמרים או לחילופין להסתפק באופציות הזמינות של מאמרים אקדמיים מתורגמים שנמצאים ברשת בכל מיני סוגים של מאגרי מאמרים. חשוב כמובן גם תמיד למצוא מאגר מאמרים אקדמיים מתורגמים שנראה לנו אמין ואיכותי בכדי שנהיה בטוחים כי המאמרים שאנחנו מקבלים לידינו אכן נאמנים למקור שכן אחרת התוצאות כמובן עלולות להיות מביכות למדי. מידע נוסף על תרגום מאמרים ועל מאמרים אקדמיים מתורגמים ניתן למצוא כאן.


לא מצאתם את המאמר שחיפשתם? תוכלו להזמין תרגום כאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה