יום ראשון, אוגוסט 29

מחיר שירותי תרגום אקדמי

תרגום אקדמי הוא סוג מסוים מאוד של תרגום העוסק בטקסטים אקדמיים. כידוע לכל מרבית החומר האקדמי בימינו נכתב באנגלית, וגם חוקרים הפועלים באוניברסיטאות הדוברות שפות אחרות, כמו מוסדות השכלה גבוהה בעברית, בכל זאת מפרסמים את עבודותיהם באנגלית שכן זהו קהל היעד הרלוונטי מבחינתם. בשל עובדה זו ישנה חשיבות גדולה ביותר לתחום של תרגום אקדמי שכן הוא מאפשר את מעבר המידע והשימוש במסגרת התחום האקדמי שלמעשה מתפקד באופן דו-לשוני. ישנם למעשה שני תחומים עיקריים של תרגום אקדמי. תרגום אקדמי מסוג אחד הוא תרגום מאנגלית לעברית (על פי רוב) שמיועד לאפשר לדוברי עברית להתמודד עם משימות קריאה של טקסטים שנכתבו במקור באנגלית. התחום השני של תרגום אקדמי הוא תרגום מעברית לאנגלית וכאן עיקר מטרתה של פעילות זו היא לתרגם, למטרות שונות, חומר אקדמי מקורי שנכתב בעברית, כמו תרגום עבודות או או תרגום מאמרים, ויש בו צורך לשם פרסום או הגשה באנגלית.

שירותי תרגום אקדמי לסטודנטים
תרגום אקדמי כאמור לעיל הוא צורך מרכזי בחייהם של סטודנטים רבים שאינם מצליחים או רוצים להתמודד עם עומס הקריאה באנגלית ומעדיפים לקרוא את המאמרים שלהם מתורגמים לעברית.  שירותי תרגום לסטודנטים מציעים על פי רוב מגוון גדול של שירותים הכוללים הן תרגום מאמרים והן תרגום עבודות במסגרת מתן שירותי תרגום לסטודנטים. על פי רוב סטודנטים בתואר הראשון נזקקים מטבע הדברים אל שירותי תרגום אקדמי הממוקדים יותר בתחום של תרגום מאמרים ואילו סטודנטים לתארים מתקדמים זקוקים בדרך כלל לשירותי תרגום מאמרים שהם בעצמם כתבו לשפה האנגלית.

מחיר שירותי תרגום אקדמי
שני הסוגים של שירות תרגום אקדמי מתאפיינים בטווחי מחירים נמוכים למדי יחסית לעולם התרגום. למרות המיומנות וההבנה המקצועית הדרושים לשם ביצוע נאות של תרגום אקדמי ההיצע הגבוה של מתרגמים שנוהרים אחר הביקוש הגדול של תרגום אקדמי מצד סטודנטים משאיר את המחירים נמוכים יחסית. כמעט בכל פקולטה ניתן למצוא כמה סטודנטים שגם מחלטרים ומשלימים הכנסה דרך מתן שירותי תרגום אקדמי לסטודנטים, והמחירים של מתרגמים כאלו הם כמובן בדרך כלל נמוכים למדי. היוצא מן הכלל הוא תרגום מאמרים מקוריים שבהם יש צורך במידה גדולה מאוד של מיומנות והבנה מקצועית הן בתוכן והן בכללים הפורמליים של מאמרים באנגלית, ועל כן המחירים של תרגום אקדמי כזה יכולים להיות גבוהים למדי ולהאמיר אפילו עד לקרוב למאה שקלים בעבור 250 מילים.


למאגר מאמרים אקדמיים מתורגמים



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה